اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کیت‌های تشخیص کرونا به گیلان رسید

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از ورود کیت‌های تشخیص کرونا به استان گیلان خبر داد.

کیت‌های تشخیص کرونا به گیلان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی شادنوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی در تلاش هستند تا بیماری کرونا کنترل شود، اظهار کرد: در طی هفته گذشته جلسات زیادی در گیلان در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برگزار و تمام مسؤولان  در تلاش‌اند تا این ویروس را هر چه سریع‌تر در کشور و استان گیلان کنترل کنند.

وی با اشاره به ورود کیت‌های تشخیص کرونا به گیلان افزود: این کیت‌ها خوشبختانه امروز به مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده‌شده و آزمایش‌های بیماران مشکوک به کرونا برای تشخیص به تهران ارسال نمی‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اذعان به اینکه انجام آزمایش تشخیص کرونا بر عهده پزشکان متخصص است، تصریح کرد: بیماری که با علائم ریوی و بالینی به بیمارستان مراجعه می‌کند پزشکان بر اساس تشخیص پزشکی خود، از آن فرد آزمایش تشخیص کرونا می‌گیرند.

شادنوش با تأکید بر قابل‌درمان بودن ویروس کرونا در کشور بیان کرد: تاکنون ۳۰ درصد افراد مبتلابه ویروس کرونا در گیلان درمان شدند که قطعاً این روند ادامه دارد.

وی با درخواست از مردم در خصوص عدم مسافرت به استان گیلان گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان از مردم درخواست می‌کنم به گیلان سفر نکنند و این خواهش دقیقاً نشان از مهمان‌نوازی گیلانیان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول